A következőkben néhány weboldal (túlnyomórészt WordPress alapúak, de van köztük Joomla!-s is) Google Analytics által mért látogatottsági adatait fogom nyilvánossá tenni, bizonyítva ezzel azt, hogy megéri új weboldalunkat reszponzív honlapként elkészíttetni. A vizsgált időszak mindegyik esetben 2016. január 1. és 2016. december 31-e közötti időszak összehasonlítva az egy évvel azt megelőzővel, tehát 2015. január 1. és 2015. december 31-e közötti időszakkal.
A magyar nyelvű weboldalak eltérő szolgáltatást kínálnak, eltérő helyszínen és célközönségnek, így nagy, egymást nem feltétlenül lefedő halmazát vizsgálhatjuk az internetező közönségnek. A vizsgált közönség kizárólag organikus forgalomból érkezett, vagyis egy Google keresés következtében találták meg az adott oldalt, és nem fizetett hirdetésre kattintva jutottak el oda - velük gyakorlatilag már nem volt más költségünk, "ingyen" jöttek.